ITMAGINATION - opinie klientów kształtują kierunek rozwoju

ITMAGINATIONFirma, która oferuje swoje usługi innym markom, powinna w jak największym stopniu koncentrować się na jakości produktów oferowanych klientom. Jedynie owocna współpraca może przynieść długofalowe korzyści, istotny jest więc nacisk położony na analizę i rozwiązanie konkretnego problemu. ITMAGINATION to rodzimy software house cieszący się uznaniem zarówno w kraju, jak i za granicą. Co sprawia, że klienci wybierają ich ofertę?

ITMAGINATION - co to takiego?

ITMAGINATION to polski software house specjalizujący się w usługach i rozwiązaniach dla banków, instytucji finansowych, firm z sektora commerce i wielu innych. Mimo że funkcjonuje na rynku od nieco ponad dekady, to zdążyła osiągnąć już niemalże światową renomę. Z jego usług korzystają zagraniczni giganci, od klientów z Australii, przez Azję i Europę od Ameryki Północnej. W ciągu dziesięciu lat działalności udało im się zrealizować setki prestiżowych projektów. Co stoi za ich sukcesem?

Sukces to specjaliści

Nie jest tajemnicą, że polscy deweloperzy cieszą się dużą renomą i uznaniem na całym świecie. Nasi rodzimi specjaliści są rozchwytywani, a Polska jest obecnie jedną z najbardziej pożądanych lokalizacji dla firm poszukujących wysokiej jakości programistów.

Jak twierdzi Daniel Arak, jeden z założycieli ITMAGINATION - Mamy ogromne szczęście, bo nasz zespół realizuje projekty dla najbardziej ekscytujących firm międzynarodowych - w tym jednorożców rozwijających innowacyjne usługi i zmieniające rynki, na których działają. Klienci doceniają nasze kompetencje i doświadczenie, m.in. w dużych projektach outsourcingowych. Coraz częściej pracujemy z nimi w modelu Innovation as a Service - wypracowując wspólnie nowe modele biznesowe i ścieżki rozwoju, wykorzystując najnowsze technologie, które bazują na Big Data, Data Analytics i prognozowaniu behawioralnym - dodaje.

ITMAGINATION - opinie i analiza kluczem do sukcesu

Działania przygotowywane dla klienta powinny być tworzone z dbałością o jego potrzeby. Dla ITMAGINATION opinie i uwagi klientów są na wagę złota. Ich rzetelna analiza pozwoli określić, które z rozwiązań sprawdzą się najlepiej w danej sytuacji. Programiści brali udział przy tworzeniu oprogramowania treningowego dla lidera piłkarskiego rankingu FIFA - Belgii.

- Na potrzeby stworzenia tej aplikacji konsultowaliśmy się między innymi z trenerami UEFA, a także przeanalizowaliśmy już dostępne na rynku rozwiązania. Jest ich naprawdę wiele, panuje tu duża rywalizacja. Odnieśliśmy jednak wrażenie, że brak jest jednej aplikacji, za pomocą której trenerzy mogliby analizować zebrane dane, przygotowywać warianty taktyczne, a następnie przedstawiać wyniki ich pracy zawodnikom. Z tego właśnie powodu wyzwaniem dla trenerów pozostaje konieczność korzystania z wielu różnych nie zawsze intuicyjnych aplikacji - mówi Michał Sarna, Software Team Manager w ITMAGINATION.

Oferowane rozwiązanie powinno być nie tylko kompleksowe, ale również intuicyjne i łatwe w obsłudze. Dlatego przyjazność aplikacji dla konsumenta jest coraz ważniejszym elementem w obszarze product design. To obecnie jedna z kluczowych cech budujących przewagę konkurencyjną dostawców. Cecha ta jest także coraz bardziej pożądana w systemach wewnętrznych firm, z których pracownicy muszą korzystać na co dzień.

Kierunek - innowacyjność

ITMAGINATION dba o to, by rozwój firmy mógł okazać się także okazją do rozwoju dla klientów. Nie ogranicza się to jedynie do dedykowanych rozwiązań, ale także systemu pracy. Przykładem może być wdrożenie przez pracowników metodyki zwinnej agile. Wpływa ona zarówno na działania dostawcy, jak i odbiorcy oprogramowania. Muszą być oni gotowi na nowy sposób realizacji projektów, powoli odchodząc od dotychczasowych modeli współpracy, utartych wzorców i wzajemnych oczekiwań.

Model pracy w agile nie jest już wyłącznie domeną start-upów - staje się powoli udziałem także większych firm. Trudno bowiem realizować projekt w sposób elastyczny, gdy reszta organizacji nie nadąża za takim sposobem pracy. W świecie, który bardzo przyspieszył, muszą przyspieszyć także firmy. Pozwoli to lepiej wdrożyć się w ciągle zmieniającą się sytuację rynkową i ewolucję oczekiwań klientów.

Ocena: 5.0

Komentarze