Firma

Systemy dystrybucji - rodzaje, efektywność, zalety, wady

Systemy dystrybucjiSystem dystrybucji w danym przedsiębiorstwie opiera się na konkretnym produkcie. Dlatego, gdy zmienia się profil firmy lub rodzaj produkowanego towaru, to musi zmienić się też system dystrybucji. Działania związane z dystrybucją bezpośrednio wpływają na tworzenie wizerunku firmy na rynku.

Więcej…

 

Efektywna współpraca z agencją PR - jak to zrobić?

Agencja PRW dzisiejszym świecie jednym z kluczowych pojęć w biznesie jest wizerunek marki. Od rozpoznawalności, skojarzeń i emocji z daną osobą (np. politykiem), firmą, fundacją - zależy wiele konkretnych działań podejmowanych przez ludzi. Jak przekonują psychologowie, pozytywne emocje związane z danym produktem czy marką przekładają się np. na decyzje zakupowe. Nie dziwi więc rosnąca popularność agencji PR, które odpowiadają za właściwą komunikacją marketingową i ochronę wizerunku. Jak sprawić, by współpraca z taką agencją była skuteczna?

Więcej…

   

Czy dropshipping się opłaca?

DropshippingDropshipping niweluje ryzyko związane z inwestowaniem dużych sum, toteż polecany jest początkującym sprzedawcom. Niski próg wejścia na rynek brzmi zachęcająco i u wielu wzbudza wątpliwości związane z zarobkami. Zobacz, czy dropshipping się opłaca i dowiedz się, co zrobić, by sprzedawać więcej niż konkurencja!

Więcej…

 

Cechy i funkcje biznesplanu

BiznesplanBiznesplan to dokument konstruowany pod indywidualne potrzeby danego przedsiębiorstwa. Można przyjmować, że stanowi rodzaj wizerunku, który przedstawia firmę. Dlatego nie należy w tym przypadku korzystać z ogólnego szablonu. Natomiast tworząc indywidualny biznesplan można wyszczególnić pewne wspólne cechy będące konstrukcją planu.

Więcej…