Cyfrowa strategia przedsiębiorstwa

AnalitykaWspółczesny świat został zdominowany przez cyfrowe technologie. Mają one również ogromny wpływ na sposób prowadzenia działalności gospodarczej. Jak skutecznie dopasować firmową strategię działania do dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości?

Cyfrowa rewolucja

Postępująca digitalizacja dotyka każdego aspektu codzienności. Według statystyk już ponad połowa polskich internautów dokonuje zakupów on-line, a blisko 60% z nich aktywnie korzysta z bankowości elektronicznej. Odbywająca się na naszych oczach cyfrowa rewolucja to wielka szansa, a jednocześnie poważne wyzwanie, dla wszystkich podmiotów prowadzących działalność gospodarczą. Tradycyjny model prowadzenia biznesu odchodzi w przeszłość - klienci coraz bardziej przyzwyczajają się do tego, że usługi, z których korzystają, dostępne są 24 godziny na dobę. Obecność w sieci jest więc dzisiaj dla konsumentów jednym z najważniejszych wyznaczników atrakcyjności produktu czy usługi.

Upowszechnienie się innowacyjnych technologii otwiera przed przedsiębiorcami zupełnie nowe, niedostępne dotychczas możliwości. Skutecznie przeprowadzona cyfryzacja pozwala przyśpieszyć i usprawnić praktycznie wszystkie aspekty działalność przedsiębiorstwa - od komunikacji z klientami przez zarządzanie zasobami ludzkimi po cały proces produkcji czy sprzedaży. Wykorzystanie nowoczesnych technologii umożliwia również skuteczniejsze dotarcie do potencjalnego klienta – wykorzystanie zaawansowanych, analitycznych narzędzi big data pozwala skierować ofertę do ściśle określonej grupy konsumentów, wytypowanej według kryterium wieku, zainteresowań czy miejsca zamieszkania.

Profesjonalne wsparcie

Opracowanie i wdrożenie kompletnej strategii cyfrowej to zadanie wymagające poświęcenia ogromnej ilości czasu i pracy. Przedsiębiorcy, którzy chcą dostosować swoją działalność do dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości, mogą skorzystać z profesjonalnych usług doradczych. Kompleksowe wsparcie w zakresie cyfryzacji oferuje firma EY. Eksperci z Działu Doradztwa posiadają rozległą wiedzę z zakresu nowych technologii, cyberbezpieczeństwa, finansów, handlu, analityki i strategii zarządzania ryzykiem. Dzięki szerokim kompetencjom są oni w stanie opracować strategię ściśle dopasowaną do profilu firmy i specyfiki branży, w której działa, a następnie służyć przedsiębiorcy merytorycznym wsparciem na każdym etapie jej wdrażania. Więcej informacji na temat usług doradczych w zakresie wprowadzania strategii cyfrowej dostępnych jest na stronie internetowej EY: https://www.ey.com/pl/pl/services/advisory/advisory---strategy.

Ocena: 5.0

Komentarze